Alla inlägg under november 2009

Av Lisa - 23 november 2009 23:04

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Känner mig helt tom inombords. Jag vill bara skrika, men rösten har tagit slut.


Jag trodde att allt var okej, att allt skulle bli bra. Jag såg positivt på saken och trodde på allvar att kampen var över. Vad fel jag hade. Nu börjar det om igen..



Av Lisa - 23 november 2009 18:00

Då har jag varit och vaccinerat mig mot influensan. Skönt att ha det gjort!


Jobbiga 15 minuter att sitta och vänta på att få åka hem. Min kropp, och den vilande panikångesten spelar alltid spratt med mig under sådana omständigheter. Halsen känns svullen, huvudet snurrar, fast bara jag fokuserar på något annat så försvinner symptomen. Skönt att man har lärt sig att tänka bort paniken.


Vaccinationen gick bra, var lite nervös innan men det försvann på en gång. Nu väntar jag på att få ont i armen, vilket de flesta brukar få, men än så länge så känner jag ingenting. Känner mig dock matt i kroppen så det kanske har med sprutan att göra.. Vad vet jag.


I helgen blir det bio. Roligt!



Av Lisa - 9 november 2009 21:13

Det finns verkligen inget värre än att sitta och titta på en film, du är engagerad, försöker att förstå. Filmen är seg till en början, så en bra bit in i filmen så börjar saker och ting att hända... Och sedan när du minst anar det så bara slutar filmen.. Du sitter och funderar och grubblar och kanb inte förstå vad filmen riktigt handlade om. Detta hände mig igår när jag försökte se på "In a dark place". Har försökt att googla mig till en förklaring utav filmen, men lyckas inte. Jag kan bara inte förstå den, och det är så fruktansvärt frustrerande! Är det någon som sett den och kan förklara den för mig? Jag är evigt tacksam!


                                                      


Senare på natten så Tittade jag även på "the Duchess", den filmen var helt klart mycket bättre.. Men så är jag ju svag för romantiska kostymfilmer... Hade dock önskat mig ett lite bättre slut..


                                                  

   

Av Lisa - 9 november 2009 14:50

Jag tänker börja om på ruta ett. Då min gamla blogg funnits med så länge så finns det massor utav inlägg som jag idag känner att de kanske inte passar ute på internet. Så istället för att radera allt det gamla så vill jag börja från 0 igen.


Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen, den gamla kommer att finnas kvar iaf ett tag till så får vi se om detta projekt blir mer lyckat!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards