Alla inlägg under juni 2010

Av Lisa - 26 juni 2010 12:41

 


Midsommarafton igår. Grillade, drack lite vin, spelade kubb och umgicks i Bro!


Idag är det midsommardagen. Vi får se vad som händer.. Blir nog kvar i Bro inatt igen, är lite sugen på Hammarbyparken, men det blir nog ingenting eftersom det endast verkar vara jag som vill dit. Och själv vill jag inte åka in.


Två veckor kvar till semester, hoppas tiden går fort.


Måste köpa en ny kamera, den vi har har tydligen slutat att fungera. Hmm. Den har legat i en låda sedan sist vi använde den och nu helt plötsligt så vägrar den starta, trots nya batterier så det är inte det som är felet. Är lite sugen på en systemkamera nu om jag ändå måste köpa en, vi får se..



Av Lisa - 8 juni 2010 10:22

Usch vad tiden går fort... Juni redan. Dagarna bara flyger iväg, inte har man en tråkig stund, vilket är underbart för det finns ju hela tiden saker som ska göras.


  


Har semester, en hel vecka. Underbart. Sitter med mitt morgonkaffe, och njuter av att inte ha några måsten. =) Idag ska jag försöka ta mig in till Bernö och handla lite blommor. skulle vara fint att ha några nya växter i trädgården nu till sommaren.


Väntar på att få tillbaka på skatten, borde finnas på kontot den här veckan, då ska jag passa på att handla lite nya sommarkläder. Har hittat en så fin kofta jag skulle vilja ha, samt någon ny klänning.. Vi får se vad det blir, men något nytt måste jag ha.





Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards