Alla inlägg den 17 december 2009

Av Lisa - 17 december 2009 12:28

Tiden bara flyger fram. Snart är det jul! Har ingen julstämning alls får se om den kommer till nästa vecka eller inte.. Trist annars.


Är ledig nu fram tills på måndag. Så skönt.


Igår kom valparna, 4 små. Den första föddes natten till den 16 december och de andra 3 ville inte komma ut så det blev kejsarsnitt. Men alla 4 mår bra, piper för fullt ifrån bädden där de ligger. De har alla ökat i vikt från igår så det ser ljust ut. Vi satt och funderade på namn igår. Svårt.. Men nu har vi nog bestämt oss.. =)


Jag längtar tills vi får vår valp. Tiken är parad och det blir valpar i februari. Hoppas det går bra så vi får hem vår lilla flicka.


Idag ska jag försöka baka lite julgodis. Jag har så mycket inspriation nu, men jag vet hur det brukar bli.. Bara misslyckat haha.


Nej nu ska jag ta och dricka lite kaffe och sätta igång med julbaket. Skriver nog mer senare.. ( om jag lyckas brukar ju vara dålig på det här med att ta mig tid till att skriva)



Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards