Direktlänk till inlägg 4 april 2010

4 april

Av Lisa - 4 april 2010 18:14

Förlåt, det var riktigt länge sedan jag uppdaterade bloggen. =) Har bara inte funnits lust till att skriva. Tid har det funnits gott om men dåligt med inspiration till nya inlägg.


Är långledig just nu, så underbart härligt att bara ta dagen som den kommer.


Påsken är snart förbi, inte mycket har blivit gjort, men det är väl för härligt det med. <3

Ikväll ska vi till Daniel och Charlotte, dricka lite rödvin och umgås, Blir roligt!


Nu börjar det närma sig flytt.. mindre än en månad tills vi får tillgång. Det finns inte ord som räcker till för att förklara hur mycket jag längtar. Ska bli underbart med sommar i sitt eget hus! Några kartonger är redan färdigpackade, det är mycket mer som ska packas så det gäller att sätta fart nu...


Semestern är färdig, det blev lottning i år igen eftersom vi inte kunde enas. Jag fick 28-30 och så har jag tagit vecka 23. Perfekt! Då har jag en vecka för mig själv i huset! Fixa med sådant vi inte har hunnit klart med.


Nej nu ska jag ta och fixa iordning mig inför kvällen!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 20 november 2011 02:35

Sitter uppe mitt i natten. Underbara helg. =)    Ikväll har vi tittat lite på film, såg Sanctum. Den var helt okej.            ...

Av Lisa - 23 augusti 2011 17:30

Av Lisa - 22 augusti 2011 13:01

Sista semesterveckan börjar idag. Känns helt okej. Känns som om vi har haft semester i en evighet. Helt underbart. Kommer att bli konstigt att återgå till arbetet nästa vecka. Men samtidigt skönt att återgå till vardagen. Semestern har varit und...

Av Lisa - 21 augusti 2011 21:24

Av Lisa - 28 juli 2011 21:10

Idag har det varit en bra dag. Första dagen på väldigt väldigt länge det absolut inte funnits någonting att göra på jobbet.. Efter alla stressiga månader, eller rättare sagt år, så var det jätteskönt med en toklugn dag. en dag då och då som är så lug...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards