Direktlänk till inlägg 6 december 2009

6 december

Av Lisa - 6 december 2009 12:35

Andra advent!


Snart jul. Skönt då får man lite extra tid, extra ledighet.


Igår var vi in till Gävle och hämtade hem Anisette, en hund vi lånat in och parat och som beräknas ha valpar den 18 december. Spännande.


På kvällen var vi till Jäderfors, till Söts bror och hans flickvän. De bjöd på Tacos och sen hyrde vi ett par filmer som vi såg.


  


 The Tomb, var den värsta filmen jag någonsin sett. Helt värdelös, lovar att jag kunde göra en bättre film. Dålig handling, värdelösa skådisar, dåligt ljud samt värdelös filming. Skulle vara en rysare, men vi skrattade mest åt filmens pinsamhet.


  


Fingerprints var mycket mycket bättre. Inte så otäck, men ganska underhållande.


När vi kom hem inatt, vid halv tre tiden så gjorde jag i ordning en pepparkaksdeg, ska försöka mig på att göra ett pepparkakshus idag. =) Tänkte även baka lite lussebullar, hoppas det blir bra!


Nej nu ska jag ta och fixa mig lite och åka till affären och inhandla lite strösocker.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 20 november 2011 02:35

Sitter uppe mitt i natten. Underbara helg. =)    Ikväll har vi tittat lite på film, såg Sanctum. Den var helt okej.            ...

Av Lisa - 23 augusti 2011 17:30

Av Lisa - 22 augusti 2011 13:01

Sista semesterveckan börjar idag. Känns helt okej. Känns som om vi har haft semester i en evighet. Helt underbart. Kommer att bli konstigt att återgå till arbetet nästa vecka. Men samtidigt skönt att återgå till vardagen. Semestern har varit und...

Av Lisa - 21 augusti 2011 21:24

Av Lisa - 28 juli 2011 21:10

Idag har det varit en bra dag. Första dagen på väldigt väldigt länge det absolut inte funnits någonting att göra på jobbet.. Efter alla stressiga månader, eller rättare sagt år, så var det jätteskönt med en toklugn dag. en dag då och då som är så lug...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards