Direktlänk till inlägg 19 december 2009

19 december

Av Lisa - 19 december 2009 13:28

Jag vill ha värme! Avskyr den här kylan!. Snälla snälla snälla några grader varmare kan det väl bli. =)


Vi ska snart bege oss till Bro och fira Söts pappa som fyller år idag. Längtar inte efter att få sätta mig i en iskall bil. Får klä på mig ordentligt.


Ikväll ska vi griljera julskinkan, ska bli gott med en skinksmörgås med massor av senap på. Det är det bästa med julen tycker jag. =) Inget smakar så gott som en knäckebrödssmörgås med julskinka och senap!  Ser fram emot det ikväll!


Var in på affären och skulle köpa en julskinka igår. Haha. Äldre damer stod och rotade för fullt efter den perfekta julskinkan, nästan så att de slåss om att få rätt skinka. =)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 20 november 2011 02:35

Sitter uppe mitt i natten. Underbara helg. =)    Ikväll har vi tittat lite på film, såg Sanctum. Den var helt okej.            ...

Av Lisa - 23 augusti 2011 17:30

Av Lisa - 22 augusti 2011 13:01

Sista semesterveckan börjar idag. Känns helt okej. Känns som om vi har haft semester i en evighet. Helt underbart. Kommer att bli konstigt att återgå till arbetet nästa vecka. Men samtidigt skönt att återgå till vardagen. Semestern har varit und...

Av Lisa - 21 augusti 2011 21:24

Av Lisa - 28 juli 2011 21:10

Idag har det varit en bra dag. Första dagen på väldigt väldigt länge det absolut inte funnits någonting att göra på jobbet.. Efter alla stressiga månader, eller rättare sagt år, så var det jätteskönt med en toklugn dag. en dag då och då som är så lug...

Ovido - Quiz & Flashcards